Zavřít

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

Jak poznám, že je hračka skladem?

Veškeré zboží zobrazené na našem e-shopu je skladem.

 

Jak lze zjistit stav objednávky?

Stav objednávky zjistíte po přihlášení v dolním menu v sekci Moje objednávky.

 

Jaká je cena dopravy?

Dopravu Vám nabízíme prostřednictvím společnosti PPL. Při nákupu zboží do 500Kč (včetně všech slev) je dopravné 80Kč. Nad 500Kč (včetně všech slev) máte dopravu zdarma.

 

Kolik stojí balné?

Balné si neúčtujeme.

 

Jak můžu reklamovat zboží?

Pro usnadnění reklamace doporučujeme použít formulář, který naleznete dolním menu v Obchodních podmínkách. Vyplněný formulář spolu s reklamovaným zbožím následně zašlete na naše reklamační oddělení.

 

Jak dlouho se bude řešit reklamace?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však 30 kalendářních dní.

 

Co když přijde zboží v poškozeném obalu?

Při přebírání zásilky dejte vždy pozor na to, v jakém stavu balení i výrobek je. Pokud je poškozeno už balení samotné, zásilku od přepravce nepřebírejte.

 

Co když přišlo jiné zboží?

Pokud Vám přijde jiné zboží, než jaké jste si objednali, kontaktujte naše reklamační oddělení. Naši pracovníci se s Vámi dohodnou na nápravě.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.